معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

درآمد معیشتی کشاورزی به درآمد پایدار اقتصادی تبدیل شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۹۲۲۳
درآمد معیشتی کشاورزی به درآمد پایدار اقتصادی تبدیل شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت درآمد پایدار اقتصادی از طریق کشاورزی، گفت: باید با استفاده از توان صادرکنندگان و دستگاه‌های اجرایی درآمد معیشتی ۳۳ درصد از جمعیت استان به درآمد اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی صبح امروز ۲۷ آبان‌ماه در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان که در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: علی‌رغم تحریم‌های موجود و شرایط کرونایی واحد‌های اقتصادی و بنگاه‌های تولیدی استان در حال خدمات‌رسانی و فعالیت هستند.

او  با بیان این که اقتصاد مقاومتی همواره پشتیبان بنگاه‌های اقتصادی است، خاطر نشان کرد: زمینه تحقق اهداف واحد‌های تولیدی به سبب هم‌مرزی با سه کشور ترکیه، جمهوری آذربایجان و عراق فراهم است.

صادقی ضمن قدردانی از عملکرد مناسب صادرکنندگان استان و با اشاره به اهمیت درآمد پایدار اقتصادی از طریق کشاورزی، گفت: ۳۳ درصد از جمعیت استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند بنابراین باید درآمد معیشتی کشاورزی به درآمد پایدار اقتصادی تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گردش مالی بخش کشاورزی استان را مناسب دانست.

در این جلسه از ۲۵ صادرکننده نمونه و شایسته تقدیر استانی تجلیل به عمل آمد.

همچنین مسائل و مشکلات مربوط به واحد‌های تولیدی و اقتصادی توسط نمایندگان این واحد‌ها بیان شده و مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز