رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

‍ حتی یک واحد تولیدی هم نباید تعطیل شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۸۳۱۸
‍ حتی یک واحد تولیدی هم نباید تعطیل شود
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در تحقق بخشیدن به رونق و جهش تولید ‍ حتی یک واحد تولیدی هم نباید تعطیل شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی استان از جمله شرکت‌های فولاد، نورد خاورمیانه و لوله پروفیل ارومیه که دچار مشکل شده بودند بازدید کردند.

علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این بازدید گفت: دستگاه قضایی استان در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های رئیس قوه قضاییه در تحقق بخشیدن به رونق و جهش تولید تمام توان خود را به کار می‌برد تا مشکلات واحد‌های تولیدی که به دلایلی از تولید باز ایستاده اند مرتفع و آن‌ها را به چرخه تولید بازگرداند، چرا که بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی اشتغال، رشد اقتصاد، مقابله با تحریم و تحقق جهش تولید در استان را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مشکلات اکثر واحد‌های تولیدی استان معوقات بانکی می‌باشد که در جلسات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با دعوت از طرفین این مشکلات موشکافانه بررسی و راه حل‌های قانونی و کارشناسی شده برای برون رفت از مشکلات و بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی استان ارائه می‌گردد.

گروسی تاکید کرد: در این شرایط بد اقتصادی که عامل اصلی آن تحریم‌های ظالمانه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد، مسئولین کشوری و استانی می‌بایست با همت و تلاش مضاعف و جهادگونه و تکیه بر توان داخلی نگذارند حتی یک واحد تولیدی از تولید باز بایستد چرا که در صورت توقف هر واحد تولیدی نه تنها کارگران و خانوده‌های آن‌ها متضرر خواهند شد بلکه چرخه اقتصاد در کشور دچار آسیب خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان سخنان خود همکاری جدی و موثر بانک‌ها وخود تولیدکنندگان با دستگاه قضایی استان را در حل مشکلات آن‌ها حائز اهمیت دانست و از تولید کنندگان داخلی خواست تا با صبر و پایداری و استفاده از کارآفرینان داخلی در برابر مشکلات ایستادگی کنند و با تولید محصولات باکیفیت و با قیمت تمام شده پایین به رونق و جهش تولید کمک کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز