عدم دسترسی ۲۴۰۰ خانوار به خدمات آب و فاضلاب شهری در خوی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۹۸۱۱
عدم دسترسی ۲۴۰۰ خانوار به خدمات آب و فاضلاب شهری در خوی
فرماندار خوی گفت: ۲۴۰۰ خانوار به خدمات آب و فاضلاب شهری در خوی دسترسی ندارند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،  جلسه کارگروه مدیریت مخاطرات طبیعی به ریاست فرماندار شهرستان خوی و با حضور اعضای این کارگروه در فرمانداری خوی برگزار شد.

حسین عباسی در این جلسه با بیان اینکه ۶۸درصد مردم شهرستان خوی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند گفت:  ۲۴۰۰ خانوار از این خدمات استفاده نمیکنند که نهاد‌های مرتبط باید اقدامات لازم را در این راستا انجام نمایند.

️او در ادامه بر لزوم ساماندهی خودرو‌های لجن کش و تانکر‌های غیر مجاز حمل فاضلاب درون شهری تاکید کرد و افزود: با ساماندهی و نظارت دقیق برفعالیت خودرو‌های لجن کش و تانکر‌های غیرمجاز حمل فاضلاب از فعالیت‌های مخرب زیست محیطی احتمالی آن‌ها جلو گیری میشود و اینکار کمکی بزرگی برای بهداشت شهر و شهروندان است.

️فرماندار خوی با اشاره به بکارگیری پساب‌های تصفیه شده خانگی و صنعتی به منظور آبیاری محصولات زراعی، کشاورزی، فضای سبز شهری و توسعه جنگل‌ها اظهار داشت: یکی از روش‌های موثر برای کاهش فشار بر منابع آب زیرزمینی استفاده از پساب‌های تصفیه شده خانگی و صنعتی است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیشنهاد‌های خود را در این راستا برای بررسی و تصویب به این کارگروه اعلام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز