تصفیه روزانه بیش از ۲۹ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۰۴۴۴
تصفیه روزانه  بیش از ۲۹ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه بیش از ۸ میلیون متر مکعب فاضلاب در نه ماهه سالجاری جمع‌آوری و تصفیه شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی  ، تقی پاشایی اظهار داشت : نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات را از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب خوی عنوان کرد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود؛ بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

پاشایی  با اشاره به عملکرد شرکت در زمینه تصفیه فاصلاب در نه ماهه سالجاری گفت: این شرکت در این مدت ۸ میلیون  ۱۴۸هزار و ۴۵۹ متر مکعب فاضلاب تولید شده را جمع‌آوری و توسط تصفیه‌خانه فاضلاب ، تصفیه کرده است.

وی ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب در حال حاضر را ۳۰ هزار متر مکعب در شبانه روز اعلام کرد و افزود: متوسط تصفیه روزانه فاضلاب در تصفیه خانه شهر خوی  را ۲۹ هزار و ۵۲۳ متر مکعب در روز عنوان کرد .

نظر شما