استاندار آذربایجان‌غربی:

حماسه ۹ دی فرصتی تاریخی برای صیانت از آرمان‌های انقلاب است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۱۷۳۵
حماسه ۹ دی فرصتی تاریخی برای صیانت از آرمان‌های انقلاب است
استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، این حماسه را فرصتی تاریخی برای صیانت از آرمان های انقلاب عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در پیامی که محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه صادر کرده، آورده است: با پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران همواره با توطئه های بدخواهان مواجه بوده است اما به پشتیبانی مردم آگاه این دسیسه ها خنثی و روز به روز با ثبات تر و قدرتمندتر از همیشه در راه اهداف پیامبران و ائمه اطهار این منادیان ظلم ستیزی و نیز دفاع از مظلومان جهان، صلح و آزادی گام برداشته است.

در ادامه این پیام آمده است: در ایامی که با اشتباه برخی سیاستمداران راه برای نفوذ بیگانه هموار می شد و با سیاستهای نادرست خود بر تفرقه دامن می زدند، مردم انقلابی و میهن دوست ایران اسلامی که همواره در بزنگاه های تاریخی امتحان خود را پس داده اند، بار دیگر برای صیانت از دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و جلوگیری از بهره برداری جریانی خاص، فارغ از هر تفکر سیاسی به ندای رهبر خود پاسخ داده و در حمایت از وحدت، رهبری و نظام با بصیرت و آگاهی به میدان آمده و بساط بدخواهان را برچیدند.

استاندار آذربایجان غربی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، این روز بزرگ را به مردم که همواره در صحنه های حساس پشتیبان کشور بوده اند، تبریک گفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز