برگزاری اردوی شمشیربازی با کشورهای همسایه در برنامه‌های ماست

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۶۶۵۸
برگزاری اردوی شمشیربازی با کشورهای همسایه در برنامه‌های ماست
معاون عمرانی استاندار و رییس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از برنامه‌ها ما بعد از پایان کرونا، برگزاری اردوی شمشیربازی با کشورهای همسایه است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضاییه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی اسلحه فلوره که در ارومیه برگزار می‌شود گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های رشته شمشیربازی کشور است و چندین ملی‌پوش نیز از این استان در اردوهای تیم ملی حضور دارند، میزبانی اردوی تیم ملی اسلحه فلوره به این استان و شهر ارومیه واگذار شده است.

وی افزود: در سال منتهی به المپیک و مسابقات انتخابی آن، امیدواریم شمشیربازان استان و کشورمان بتوانند با تمام قوا به مصاف حریفان رفته و سهمیه این مسابقات را کسب کنند.

رییس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: توجه ویژه به هر سه اسلحه شمشیربازی جزو برنامه‌های ماست و در این خصوص نگاه ویژه‌ای به شناسایی و پرورش استعدادهای نسل نوجوانان و جوانان داریم ضمن اینکه برای ارتقای اسلحه سابر استان نیز تلاش بیشتری خواهیم کرد.

رحمانی رضاییه افزود: یکی از برنامه‌های ما بعد از پایان کرونا و محدودیت‌های آن برگزاری اردوهای مشترک با کشورهای همسایه و صاحب نام شمشیربازی است.

وی در مورد برنامه‌های دیگر برای حمایت از ورزشکاران رشته شمشیربازی گفت: سعی می کنیم علی رغم محدودیت مالی با توان بیشتر از آنها حمایت کنیم و دغدغه های آنها را برطرف سازیم، همچنین تامین سخت افزار و تجهیزات این رشته را نیز در اولویت داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز