۱۱ مترمربع سرانه فضای سبز ارومیه

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۱۲۸۰
۱۱ مترمربع سرانه فضای سبز ارومیه
رییس سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری ارومیه گفت: کمربند سبز ارومیه در حال طی مراحل حقوقی است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،بهمن تمجیدی،رییس سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری ارومیه در خصوص کمربند سبز شهری افزود: در حال حاضر در دو بخش دره صدرا و ۱۴ هکتار از خانقاه که بخشی از کمربند سبز ارومیه را تشکیل می دهد مشکل معارضه با  اهالی را داریم که در حال طی مراحل قانونی برای حل این مشکل هستیم.
وی تصریح کرد: در صورت حل مشکلات با اهالی این دو منطقه که مانع اجرای عملیات شده اند به زودی کاراجرای عملیاتی این قسمت از کمربند سبز ارومیه شروع می شود.
تمجیدی خاطر نشان کرد: کاشت نهال درپارک فرشته به اتمام رسیده و مراحل طراحی پارک بشارت نیز تمام شده وتا پایان امسال کاشت این قسمت از کمربند سبز ارومیه به اتمام می رسد.
وی ادامه داد: اجرای طرح کمربندسبز علاوه بر حفظ محیط زیست از تجاوز و ساخت وسازهای غیر مجاز در حاشیه شهر و تخریب باغ ها جلوگیری می کند.
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ۱۲۹پارک در ارومیه وجود دارد، اظهار کرد: سرانه فضای سبز در ارومیه ۱۱.۸۶ متر مربع است که در تلاش برای رساندن به ۱۵ متر مربع هستیم.
تمجیدی با تاکید به اینکه کل فضای سبز ارومیه ۹۱۱.۱هکتار است،یاد آور شد: بیش از ۸۷۵۰متر مربع از فضای سبز ارومیه به آبیاری های نوین مجهز شده  و  بیش از ۳۳ هزار مترمربع نیز در حال تجهیز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز