افتخار کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوی به خدمت سقایی

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۰۸۶۹
افتخار کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوی به خدمت سقایی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در پیامی از زحمات و تلاشهای همکاران در سال ۹۹ تقدیر و سال ۱۴۰۰ را آغاز فصلی نو برای خدمت به مردم دانست.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی در این پیام ضمن تبریک سال جدید ،تامین آب آشامیدنی مردم در شهرها و روستاها و کسب رضایتمندی آنان را اولویت مهم شرکت دانست و اظهار داشت: کاهش بارش باران در سال جاری تاثیر مهمی در منابع آبی از جمله سفره‌های زیر زمینی می‌گذارد که این امر تلاش و کوشش مضاعف کارکنان و پرسنل شرکت آب و فاضلاب را طلب می کند .

وی افزود : پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوی از زحمت کش ترین و پر تلاش ترین پرسنل هستند و قاطعا با این تلاش های مستمر و تعهد و وظیفه شناسی در راستای خدمت رسانی پایدار به مردم و کسب رضایت مندی آنان سال پیش رو را با کوله باری از تلاش و خود باوری و تجربه آغاز خواهند نمود.

سلطانی خدمت رسانی به مردم به ویژه در بخش سقایی را یکی از توفیقات خداوند به انسان دانست و تاکید کرد: لطف و رحمت خداوند شامل افرادی شده که توفیق حل مشکلات مردم را دارند بنابراین کارکنان شرکت آبفا باید قدر فرصت خدمت به مردم را غمینت شمارند و بی وقفه در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

مدیر عامل شرکت در خاتمه پیام  خاطر نشان کرد : باید با توجه به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری نقشه راه شرکت در سال جدید ترسیم و در این راستا حرکت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز