پرداخت به موقع قبوض آب بها خدمات رسانی آبفا به مشترکان را تداوم می بخشد

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۰۰۹۵
پرداخت به موقع قبوض آب بها خدمات رسانی آبفا به مشترکان را تداوم می بخشد
​مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه همکاری مشترکین برای تداوم ارائه خدمات رسانی بی وقفه امری حیاتی و اجتناب ناپذیر است، تأکید کرد: پرداخت به موقع قبوض آب بهاء این خدمت رسانی را تداوم می بخشد.

به گزارش  ،یداله سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ما جزئی از مردم هستیم و به نوعی با انتشار این ویروس فشارهای اقتصادی و کاهش درآمدها را احساس می کنیم، بنابراین در این روزهای سخت برای خدمت رسانی به ویژه در بخش تامین و توزیع آب شرب سالم و پایدار که این روزها مهمترین نیاز مبارزه با ویروس کروناست، شبانه روزی تلاش کردیم و تمامی همکاران ما در بخشهای مختلف اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و... در شهرها و روستاها و در مناطق صعب العبور بی وقفه حضوری فعال دارند تا آب این مایه حیات و الفبای پاکیزگی همچنان برقرار باشد.

وی ادامه داد: تنها انگیزه برای ادامه این تلاشها ، سلامتی، شادی و لبخند مردم است که خستگی را برای همکاران ما بی معنا می کند.

سلطانی، با اشاره به اینکه آب و فاضلاب شهرستان خوی، شرکتی غیر دولتی است که برای خدمات رسانی به ویژه در شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری مشترکین عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیاز دارد، افزود: همکاران ما در صورتی می توانند به فعالیتهای خود در بخش تامین و توزیع آب و نیز اجرای طرحهای فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی ادامه دهند که مشترکین نیز در پرداخت به موقع قبوض آب همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت با قدردانی از همکاری مشترکین در مدیریت مصرف آب طی روزهای پایانی سال و ایام نوروز که با شیوع بیماری کوید19 و لزوم رعایت نکات بهداشتی همراه شد، گفت: از آنجایی که بودجه عمومی اختصاص یافته به این شرکتها از محل طرحهای عمرانی ، رقم قابل توجهی نیست بنابراین منابع مالی مورد نیاز برای تامین آب از محل پرداخت قبوض تامین می‌شود که کمبود منابع مالی می تواند باعث اختلال در امر خدمت رسانی و توسعه طرحهای آبرسانی شود.

سلطانی ضمن تاکید بر پرداخت قبوض آب ، افزود: از مشترکین گرامی انتظار می رود آب بهایشان را در اسرع وقت پرداخت کنند تا کارکنان این شرکت بتوانند به وظیفه آبرسانی و سقایی خود به درستی عمل کنند تا شاهد هیچگونه اختلالی در راستای استمرار خدمت رسانی به مردم عزیز در این شرایط بحرانی نباشیم.

نظر شما