شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز در روستاهای شهرستان خوی

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۳۳۹۶
شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز در روستاهای شهرستان خوی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در روستاهای شهرستان خوی و برخورد با متخلفان در راستای محقق شدن عدالت اجتماعی در حال انجام است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، یداله سلطانی گفت : اکیپ شناسایی انشعابات غیر مجاز شرکت جهت پیمایش در روستاهای شهرستان ، با اخذ دستور قضایی و با همراهی نیروی انتظامی، شناسایی انشعابات غیر مجاز را آغاز کرده است.

وی افزود : در این پیمایش خانه به خانه، مأموران شناسایی انشعابات غیر مجاز شرکت  توانستند 9 فقره انشعاب آب غیر مجاز را  از اول تیرماه در روستاهای شهرستان شناسایی نمایند.

سلطانی با بیان اینکه انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر در این مناطق می‌شود افزود: متأسفانه در یکی مناطق روستای عسگرآباد که منتهی به باغ شخصی میشد یک فقره انشعاب غیر مجاز که در مسیر این لوله، منازل و باغ  (بصورت شبانه روزی اقدام به آبیاری باغ ها نموده) انشعابات آب بصورت غیر مجاز از این لوله کشیده بودند، این امر باعث افت شدید آب مناطق پایین دست و ایجاد مشکل اصلی بی آبی در این روستا شده بود.

مدیرعامل شرکت بیان نمود: با شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در کمترین زمان ممکن، آب به پایین دست روستاها رسید و این امر رضایت روستاییان عزیز را در پی داشت.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب خوی پایش خانه به خانه را در مناطق ادامه خواهد داد و متخلفین توسط نماینده حقوقی شرکت، جهت برخورد قضایی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سلطانی خاطر نشان کردد: انشعابات غیرمجاز تأثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفی آب شرب ساکنان روستایی دارد و در این زمینه در تلاش هستیم تا همه انشعابات غیرمجاز را در سطح روستاهای شهرستان جمع‌آوری کنیم.

مدیرعامل شرکت در پایان از مردم شریف خواست هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، با شماره تماس ۱۲۲ را به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز