رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

رضایتمندی مردم اولین اولویت دستگاه قضا

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۷:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۴۸۵۶
رضایتمندی مردم اولین اولویت دستگاه قضا
عتباتی رئیس کل دادگستری استان: هسته های جهادی بخشایش با مشارکت علما وروحانیون وراهبری آنها شکل می گیرند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه با دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این دیدار گفت: هدف دستگاه قضایی استان خدمت به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری است که در سند تحول دستگاه قضایی هم برآن تاکید موکد شده و چهارچوب اصلی آن اعتماد و رضایتمندی مردم است. 

عتباتی با شاره به جایگاه بالای ائمه جمعه در جامعه ونیز تاکید دین مبین اسلام به صلح وسازش گفت باید از تمام ظرفیت ائمه جمعه در استان برای نهادینه کردن فرهنگ سازش در جامعه بکوشیم ودعاوی وشکایات مردم را به سمت وسوی سازش واصلاح ذات البین سوق دهیم.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد هسته های جهادی بخشایش با مشارکت علما وروحانیون وراهبری آنها باید شکل بگیرند و برای حل و فصل پرونده های مهم  تلاش نمایند و لذا ائمه جمعه در این زمینه می توانند یاری کننده بسیار خوبی برای دستگاه قضایی استان باشند خصوصا برادران اهل تسنن که در سالهای اخیر هم در زمینه سازش بسیار فعال وتاثیر گذار بوده اند.

ماموستا کلشی نژاد  ضمن تقدیر از زحمات رئیس دادگستری استان و قضات و کارکنان دادگستری گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان شجاعانه و با قاطعیت در مقابل مجرمان ایستاده اند وبا آنها برخورد قانونی می کنند و مردم عملکرد دادگستری استان را مثبت ارزیابی می کنند.

کلشی نژاد افزود نه تنها نهاد ائمه جمعه بلکه همه مردم از قضات سلیم النفس وشجاع که بدون هیچ گونه تاثیرپذیری با فساد مبارزه می کنند و مجرمین را به سزای عملشان می رسانند حمایت می کنند ودر کنار آنها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز