معاون استاندار آذربایجان غربی:

کاهش استفاده از اقلام بهداشتی در آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۶۰۲۸
کاهش استفاده از اقلام بهداشتی در آذربایجان غربی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با هشدار نسبت به شروع پیک پنجم کرونا، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم تا انجام واکسیناسیون عمومی رعایت مسائل بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، ضمن هشدار نسبت به شروع پیک پنجم کرونا، گفت: بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان، ۱۲ شهرستان در شرایط نارنجی و ۴ شهر در شرایط زرد قرار دارند و شهرستان خوی نیز در شرایط قرمز به سر می‌برد.

مصطفوی با تأکید بر رعایت بیش‌ از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی کرد: متأسفانه بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان میزان استفاده از اقلام بهداشتی به‌ویژه ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته که در نوع خود بسیار نگران‌کننده است. از مردم درخواست می‌کنیم تا انجام واکسیناسیون عمومی رعایت مسائل بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به شروع هر چه زودتر واکسیناسیون عمومی با تولید انبوه واکسن‌های داخلی، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان پیگیر دریافت سهم آذربایجان غربی از واکسن‌های وارداتی و تولید داخل باشد. طبق اعلام مسئولان کشوری واکسیناسیون عمومی تا پایان امسال آغاز می‌شود.

مصطفوی ضمن تبریک روز ازدواج و اشاره به اهمیت این مهم، اظهار کرد: متأسفانه کاهش میزان ازدواج و زادو ولد سبب رشد منفی جمعیت کشور و استان شده از این‌ رو باید تبلیغات و حمایت همه‌جانبه از ازدواج و زاد و ولد در دستور کار مسئولان و دستگاه‌ها قرار گیرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی با اشاره به احیاء دریاچه ارومیه، عنوان کرد: احیاء این نگین فیروزه‌ای یکی از وعده‌های روزهای نخست خدمت دولت تدبیر و امید بوده که همچنان به دنبال این موضوع هستیم. امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه انتقال آب به دریاچه کاهش سطح آب متوقف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز