پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۹۷۱۵۸
پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری
استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، فرا رسیدن 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری‌ را تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهندس سعادت استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی فرا رسیدن 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری را به شهرداران و تمامی خادمین عرصه مدیریت شهری و روستایی در استان تبریک گفت.

متن پیام صادره از سوی استاندار آذربایجان‌غربی به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌، حمیت و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است که با برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.

در همین راستا، فرا رسیدن 14 تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری و روستایی است که شبانه روز برای توسعه، پیشرفت و بالندگی استان تلاش و فعالیت می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز شهرداری و دهیاری، از زحمات تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی در ارائه خدمات صادقانه به شهروندان تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

سعادت

استاندار آذربایجان غربی

نظر شما