مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۱:۵۶
کد خبر: ۲۹۷۳۷۵
مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در مراسمی که در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ارومیه برگزار شد، علی اکبر عسگری مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی استان در با اشاره به خدمات ارائه شده در 6 ماه خدمت وی در این سازمان، اظهار کرد: از مهم ترین اقداماتی که در چهار و نیم ماه خدمت بنده در انتهای سال 93 در شرکت شهرک های صنعتی انجام شده افزایش 2 برابری تامین منابع و تجهیزاتی است که البته در این بخش از مجموع 13 میلیارد منابع داخلی سازمان در اختیار استان موفق شدیم بیش از 7 میلیارد را در 5 ماهه منتهی به پایان سال گذشته محقق سازیم.

وی افزود: در همین راستا خدمات دیگری نیز شامل ساماندهی نیروی انسانی و تعمیم جایگاه سازمان میان سایر ادارات استانی، اصلاح آمار و شفاف سازی مشکلات شهرک های صنعتی استان و بهبود وضعیت فعالیتی این شهرک ها، تشویق شرکت های دانش بنیان و توسعه صادرات و تشکیل کلینیک صنعت در استان نیز از دیگر برنامه های اجراشده در طول مدیریت بنده بوده است.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی، ابراز داشت: بیش از 10 میلیارد از منابع استانی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی بوده که در راستای شهرک سازی و تجهیز شهرک های جدید به کار گرفته شده است.

عسگری، اضافه کرد: در این مدت 3 دستگاه خودروی آتش نشانی در خدمت شهرک های صنعتی قرار گرفته که به منظور جلوگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند در این اماکن به کار گرفته می شوند.

در این مراسم، همچنین نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز بیان کرد: در صورتی که توافقات هسته ای به نتیجه برسد تنها 10 درصد مشکلات اقتصادی حل خواهد شد چراکه مهم ترین بخش مشکلات در حوزه تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی بوده و باید به این بخش ها توجه شود.

وی افزود: دستان توانمند شرکت داران و فعالان اقتصادی باید حوزه اقتصاد کشور را شکوفا سازد و زمینه را برای رشد و شکوفایی تولید داخلی و مقابله با هچمه اقتصادی غرب فراهم سازد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن توصیه به کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان در خصوص تسهیل در حل و فصل مشکلات اقتصادی، گفت: در این راستا باید مدیریت این سازمان در استان و تمام فعالان اقتصادی هم پیمان با یکدیگر و به منظور رشد و تحول در اقتصاد داخلی استان تلاش کنند.

غلامرضا سلیمانی معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور هم در این مراسم با اشاره به رشد و رونق اقتصاد ملی بخاطر هدایت دولت و سیاست های درست ارائه شده گفت : همراهی مردم و به خصوص شرکت های دانش بنیان در پیشبرد اهداف عالی اقتصادی نظام امری است که نمی توان منکر آن شد اما در این مورد نیز نباید حضور دولتمردان در راس امور و اقدامات انجام گرفته در خصوص بهبود وضعیت فعالان اقتصادی را نادیده گرفت.

در حال حاضر 941 شهرک صنعتی در کشور فعال هستند که از این تعداد 758 مورد مورد بهره برداری قرار گرفته و فضای مورد استفاده آن ها نیز 14 هزار هکتار می باشد.

وی ادامه داد: تنها در صورتی می توان شاهد تغییر نگرش به استان ها و فعال بودن بنگاه های اقتصادی بود که سرمایه گذاران خارجی به دنبال رسرمایه گذاری و ارتقای سطح مبادلات در حوزه استان ها باشد و در این میان آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با کشورهای مختلف و دروازه اروپا به کشور می تواند نقش اساسی ایفا کند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور تصریح کرد: باید فعالان اقتصادی توجه بیشتری به گذراندن دوره های آموزشی داشته باشند و رونق اقتصاد را در گرو آموزش های ارائه شده از سوی سازمان شهرک های صنعتی و همچنین حضور موثر و فعال در میان سایر رقبای خود بدانند تا به این ترتیب شاهد شکل گیری فضای رقابت در کنار دوستی های همیشگی باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی اکبر عسگری مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی استان، محمد مهدی زاده مقدم به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت معارفه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز