دکتر سید جلیل موسوی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی فرصتی برای شناساندن ظرفیت ها

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۳:۳۹
کد خبر: ۳۰۵۸۷۵
المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی  فرصتی برای شناساندن ظرفیت ها
دکتر سید جلیل موسوی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه میهمان برنامه زنده تلویزیونی ساغلیق شنبه 10 مرداد ماه 1394 با موضوع دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی بود .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، دکتر سید جلیل موسوی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه میهمان برنامه زنده تلویزیونی ساغلیق شنبه 10 مرداد ماه 1394 با موضوع دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی بود .

وی برگزاری دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور را در ارومیه ، فرصتی مناسب برای شناساندن ظرفیت ها و توانمندیها ، آثار فرهنگی و مفاخر استان عنوان نموده و افزود : این رویداد فرهنگی ورزشی در استان نشان دهنده جلوه ای از اتحاد ، وحدت و همزیست بین ادیان و اقوام می باشد که بسیار مغتنم بشمار می رود .

سرپرست دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی در ادامه گفت : دانشگاه علوم پزشکی استان اهتمام جدی به امر ورزش و مخصوصاً ورزش بانوان بعنوان یک امر به معروف داشته که از جمله اقدامات کم هزینه و اثر گذار در حوزه فرهنگی جامعه محسوب می شود .

دکتر موسوی از همکاریهای صمیمانه استانداری ، اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر ، شهرداری ، شورای شهر ، صدا و سیما ، نیروی انتظامی و دانشگاه ارومیه که با همکاری ، همدلی و هماهنگی در برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد .

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه همچنین در خصوص پوستر المپیاد گفت : در طراحی پوستر نیز به رنگین کمان ادایان و اقوام و همدلی تاکید گردیده است و از طرف دیگر این پوستر نشان از این نکته نیز دارد که بانوان می توانند ضمن رعایت اصول فرهنگی جامعه ،حضوری فعال در عرصه ورزش داشته باشند .

نین گفت: برنامه های متنوعی برای مراسم افتتاحیه المپیاد که 24 مرداد ماه در سالن 3000 نفری شهید آهندوست ارومیه با حضور وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، مسئولین وزارتی و مسئولین استانی برگزار خواهد شد ، تدارک دیده شده است .

گفتنی است دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور از تاریخ 24 لغایت 30 مرداد ماه 1394 در 11 رشته ورزشی والیبال ، بسکتبال ، آمادگی جسمانی ، بدمینتون ، تنیس روی میز ، تیراندازی ، دو و میدانی ، شطرنج ، شنا ، فوتسال و کاراته و با حضور بیش از 2000 نفر دانشجو از 45 دانشگاه علوم پزشکی کشور در ارومیه برگزار خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز