برگزاری مسابقات تنیس پسران قهرمانی آذربایجان غربی در ارومیه

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۹:۰۴
کد خبر: ۳۱۴۶۱۳
برگزاری مسابقات تنیس پسران قهرمانی آذربایجان غربی در ارومیه
مسابقات تنیس قهرمانی آذربایجان غربی با قهرمانی تنیسورهای ارومیه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در این رقابتها 25 تنیسور در دو رده سنی زیر 12 و زیر 14 سال با هم به رقابت پرداختند که در پایان در رده زیر 14 سال امیرکیا جلیلی ، امید اصغری و کیا خیری و در زیر 12 سال محمد بابایی ، امیررضا آرمیون و برادمین شمعون هر شش نفر از ارومیه موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در دیگر رقابتهای عصر پنجشنبه مسابقات آزاد قهرمانی بانوان ارومیه با شرکت 18 تنیسور برگزار شد که در پایان آرزو یولقونی ، شهرزاد بانی سعید به مقام های اول و دوم رسیدند و لاچین افشین و نیلوفر زینال پور حائز رتبه مشترک سوم شدند.

رییس هیات تنیس آذربایجان غربی در مراسم پایانی و اهدا جوایز این مسابقات افزود: حضور بازیکنان و مربیانی از استان در معیت تیم های ملی ماحصل چهار سال تلاش دست اندرکاران هیات است.

بهمن شکاری گفت: هم اکنون علاوه بر هیات تنیس ارومیه ، هیات های مهاباد ، میاندوآب و پیرانشهر همکاری و تعامل بسیار خوبی با هیات استان دارند.

شکاری گفت: رومینا زینالی ، لاچین افشین ، نیلوفر زینال پور ، شهرزاد بانی سعید و آرزو یولقونی به عنوان ملی پوشان رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در کنار ندا دیبایی و خنو یادگاری به عنوان مربیان تیم ملی از استان حضور دارند که با اهدا جوایزی از آنها تقدیر می شود.

در این مراسم که با حضور فروزان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رحمت خدا رییس اداره ورزش و جوانان ارومیه برگزار شد، از اتابک سردارشهید دارنده سه مقام قهرمانی و یک مقام سومی ایران در سال 93 نیز تقدیر بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز