نائب رئیس شورای شهر خوی

دغدغه شورای شهر توسعه شهر خوی است

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۰۸۴
دغدغه شورای شهر توسعه شهر خوی است
نائب رئیس شورای شهر خوی گفت: شورای اسلامی شهر برآمده از طیف های مختلف شهروندان بوده و دغدغه اعضای این شورا رفع مشکلات شهروندان و توسعه شهر خوی در حوزه های مختلف است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،علیرضا فتحی در دیدار جمعی از اعضای شورای شهر با رئیس جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اظهار داشت: پیش بینی ملزومات مدیریت شبکه آب و فاضلاب در شرایط بحرانی، ارائه خدمات بیشتر و تکریم شهروندان، انتقال آب از سد آغ چای به خوی و تلاش برای اتمام پروژه فاضلاب کوی ولیعصر از جمله موارد مورد تاکید و دغدغه های شورای اسلامی شهر خوی است.

نائب رئیس شورای شهر اسلامی خوی افزود: شورای اسلامی شهر برآمده از طیف های مختلف شهروندان بوده و دغدغه اعضای این شورا رفع مشکلات شهروندان و توسعه شهر خوی در حوزه های مختلف است.

علیرضا فتحی تاکید کرد: با توجه به گستره شبکه آب و فاضلاب شهری، پیش بینی امکانات و تجهیزات لازم از جمله سنسور ها و تجهیز شبکه به سیستم تله متری برای مدیریت این شبکه در مواقع بحرانی و امکان قطع این شبکه در بخش های مختلف سطح شهر بدون ایجاد مشکل در سایر مناطق یکی از مهمترین نیازهای امروز بوده و قطعا تامین و تجهیز این امکانات در شبکه آب می تواند در مدیریت شرایط بحرانی بسیار تاثیر گذار باشد.

وی افزود: طی هفته گذشته اولین جلسه مدیریت بحران شهرداری با حضور کارشناسان استانداری و کارگروههای زیر مجموعه مدیریت بحران شهرداری تشکیل شد و شرکت آب و فاضلاب همچون سایر مجموعه های خدمات رسان در این ستاد حضور دارند.

فتحی اضافه کرد: نحوه تعامل و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بیشتر و تلاش برای کاهش هزینه ها و دریافت کمترین میزان دریافتی از شهروندان برای خدمات شبکه آب و فاضلاب از جمله موارد مورد تاکید و دغدغه های اصلی شورای اسلامی شهر می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز