نجات کارگر گرفتار شده از زیر خروارها شن و ماسه

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۰:۲۹
کد خبر: ۳۵۳۹۵۴
نجات کارگر گرفتار شده از زیر خروارها شن و ماسه
یک کارگر گرفتار شده در قیف کارخانه شن و ماسه جاده نازلو ارومیه با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان ارومیه در یک عملیات یک و نیم ساعته نجات یافت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، به دنبال گزارش حادثه گرفتارشدن یک کارگر کارخانه شن و ماسه در جاده نازلو  به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کزد.

ابراهیم شاد قوشچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در این باره گفت: یک کارگر به دلیل مشکل فنی پیش آمده در قیف کارخانه شن و ماسه، اقدام به رفع آن می کند که به دلیل بی احتیاطی زیر خروار ها شن و ماسه گرفتار می شود.

شادقوشچی نصریح کرد: موقعیت فرد حادثه دیده در شرایطی بود که با کوچکترین لغزش امکان داشت در بین خروارها شن و ماسه با ارتفاع 8 متری به طور کامل دفن شود.

وی افزود: خوشبختانه با سرعت عمل و  تلاش ماموران آتش نشانی ارومیه  در یک عملیات یک و نیم ساعته و با استفاده از یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه بیل مکانیکی،  فرد گرفتار شده نجات یافت.

مدیر سازمان آتش نشانی ارومیه در پایان از کارخانه داران درخواست کرد برای جلوگیری از حادثه های مشابه، اصول ایمنی را در کارگاه های خود رعایت نمایند.

نظر شما