فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی

ما برای امنیت بهای سنگینی داده ایم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۶:۲۶
کد خبر: ۳۹۷۷۸۳
ما برای امنیت بهای سنگینی داده ایم
سردار خرم: شهدای دفاع مقدس امام زادگان عشق هستند و باید یاد و خاطرشان گرامی داشته شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به خاطره ای از حضور در محضر رهبر انقلاب گفت: شهدای دفاع مقدس امام زادگان عشق هستند و باید یاد و خاطرشان گرامی داشته شود.

سردار خرَم افزود: امروز اگر دانشجویان دانشگاه های ارومیه در مساجد دانشگاه و در جوار مزار شهدای گمنام معتکف می شوند برخواسته از همین عشق است و دانشجویان عزیز باید قدر بدانند و به معرفت خود بیافزایند.

وی با اشاره به وضعیت حساس کشور در دوره کنونی اظهار داشت: بعد از نرمش قهرمانانه و انجام مذاکرات هسته ای شرایط جدیدی در کشور ایجاد شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدا با اشاره به اصل اساسی عزت در دیپلماسی داخلی و خارجی تاکید کرد: امروز کسانی که در سنگر دیپلماسی کشور هستند باید حافظ عزت ملت ایران باشند.

سردار خرّم با تاکید بر تذکرات رهبر انقلاب در رابطه با مراقبت و مواظبت از بدعهدی دشمن عنوان کرد: ما در مذاکرات هسته ای به تمام تعهدات خود عمل کرده ایم اما دشمن از اجرای تعهداتش سرباز می زند.

وی در این رابطه افزود: آمریکایی ها حتی یک بیانیه هم برای آزادی دارایی های ایران در بانک ها صادر نمی کنند در حالی که در کمال وقاحت می گویند هر کسی ابهامی در خصوص عملکرد ما دارد مطرح کند!

سردار خرَم با اظهار تاسف از رفتار برخی ها در کشور گفت: بعضی ها با بی شرمی می گویند ولی نعمت ما ملکه انگلیس است و همین ها در مقابل انتقادات پیرامون بدعهدی دشمنان ایران ناراحت می شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای کشور اظهار داشت: دشمنان ناجوانمردانه این فرزندان ملت را شهید کردند و البته اگر تلاش همین دانشمندان نبود دشمن هرگز پای میز مذاکره با ما نمی آمد.

وی با اشاره به احتمال نفوذ دشمن در پسابرجام تاکید کرد: نباید اجازه دهیم قوام السلطنه ها و وثوق الدوله ها وارد سیستم هدایت کشور شوند و جوانان و جنبش دانشجویی در مقابل این مسئله باید موضع و مطالبه داشته باشد.

سردار خرَم با اشاره به شرایط امنیتی و نظامی کشور در دوره کنونی عنوان کرد: ما برای امنیت بهای سنگینی داده ایم و روزی همین دانشگاه محل دفاع بود، امروز دشمن پیاده نظام خود یعنی جریان تکفیر را به جنگ نیابتی با ما فرستاده است و باید هوشیار بود.

فرمانده سپاه شهدا با اشاره به هزینه های هنگفت صهیونیست ها برای آموزش تکفیری ها افزود: ما امروز ۲۰۰۰ کیلومتر آن طرف تر از مرزهای خود دفاع می کنیم.

وی تنها نقطه انحطاط انقلاب اسلامی را وابستگی دانست و گفت: اگر عقربه قبله نمای ما به سمت غرب باشد نقطه انحطاطمان شروع می شود و باید مثل دیگران نوکر دشمان قسم خورده خود شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز