رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی

۳ برابر نیاز مصرفی جمعیت استان گندم در سیلوها ذخیره شده است

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۷:۳۲
کد خبر: ۴۶۷۱۹۷
۳ برابر نیاز مصرفی جمعیت استان گندم در سیلوها ذخیره شده است
کریم زاده : بیش از۷۴۰ هزار تن گندم در سال زراعی ۹۵_۹۴ از مزارع استان تولید شده که ۶۴۰ هزار تن توسط ۱۳۰ مرکز خرید دولتی خریداری شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت:بیش از۷۴۰ هزار تن گندم در سال زراعی ۹۵_۹۴ از مزارع استان تولید شده که ۶۴۰ هزار تن توسط ۱۳۰ مرکز خرید دولتی خریداری شده  است.

اسمعیل کریم زاده در جلسه معرفی مدیر جدید حراست سازمان گفت: به اندازه‌ سه برابر نیاز مصرفی جمعیت استان گندم در سیلوهای استان ذخیره شده و بیش از۷۴۰ هزار تن گندم در سال زراعی ۹۵_۹۴ از مزارع استان تولید شده که ۶۴۰ هزار تن توسط ۱۳۰ مرکز خرید دولتی خریداری شده است.

 وی ادامه داد : مجموع اراضی قابل کشت استان یک میلیون هکتار است که از این میزان ۷۵۰ هزار هکتار امسال زیر کشت محصولات کشاورزی رفته است.

 کریم زاده تاکید کرد : امسال طبق پیش بینی ها انتظار می رود حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصولات باغی و زراعی تولید شود که نسبت به سال گذشته به دلیل خسارت سرمازدگی این میزان کاهش یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی تصریح کرد : برنامه اجرایی سازمان در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در قالب ۵ هدف محوری، ۵۵ هدف کیفی، ۹۳ هدف کمی و ۱۵۵ هدف اجرایی با اعتباری بالغ بر ۲۵۶۶۰میلیارد ریال تدوین شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز