مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی

بیش از ۵۹ هزار حلقه چاه غیر مجاز در آذربایجان غربی وجود دارد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۷:۴۳:۱۲
کد خبر: ۴۷۸۹۳۱
بیش از ۵۹ هزار حلقه چاه غیر مجاز در آذربایجان غربی وجود دارد
کیومرث دانشجو : تعداد چاه های مجاز و غیر مجاز ۹۶هزار و ۳۰۹ حلقه است که از این تعداد ۵۹ هزار و ۳۶۵ حلقه چاه فاقد پروانه بهره برداری و غیرمجاز است.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: بیش از ۵۹ هزار حلقه چاه غیر مجاز در آذربایجان غربی وجود دارد.

کیومرث دانشجو افزود : تعداد چاه های مجاز و غیر مجاز ۹۶هزار و ۳۰۹ حلقه است که از این تعداد ۵۹ هزار و ۳۶۵ حلقه چاه فاقد پروانه بهره برداری و غیرمجاز است.

وی  تعدادکل چاه های غیر مجاز شناسایی شده جدید توسط اکیپ های گشت و بازرسی از منابع آب شرکت تا پایان شهریور سال جاری را ۳۲ هزار و ۹۵۹ حلقه عنوان کرد و افزود: با تلاش بی وقفه نیروهای حوزه منابع آب استان، اکیپ های مذکور همکاری مردم و نیروی انتظامی و با اخذ احکام قضایی مربوطه از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری تعداد ۸۸۲ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شده است.

دانشجو با اشاره به تعداد چاه های آب کشاورزی برق دار شده گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه به تعداد ۱۳۱ حلقه چاه مجاز آذربایجان غربی برق رسانی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در خصوص چاه های مجهز به کنتور هوشمند افزود: با احتساب یک هزار و ۸۳۱ دستگاه کنتور هوشمند نصب شده در سال های قبل از ۹۴ و ۲ هزار و ۹۲ دستگاه کنتور نصب شده در سال گذشته و یک هزار و ۵۵۱ دستگاه کنتور نصب شده از ابتدای سال ۹۵، در شش ماهه نخست سال جاری تاکنون بیش از ۵ هزار و ۴۳۸ دستگاه کنتور در آذربایجان غربی نصب شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای اجرایی نمودن اهداف اقتصاد مقاومتی مقرر است تعداد ۵ هزار دستگاه کنتور فهام توسط شرکت توزیع نیروی برق با همکاری و هماهنگی شرکت آب منطقه ای و ۵۱۸ دستگاه کنتور حجمی توسط شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برروی چاههای مجاز استان نصب شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه اندازه گیری و کنترل میزان اضافه برداشت از چاههای مجاز براساس اندازه گیری ارقام مشاهداتی از کنتورهای منصوبه انجام می شود گفت: اگرچه اکثر چاه های آذربایجان غربی فاقد ابزار اندازه گیری بوده ولی تاکنون از اضافه برداشت ۲۶۲ حلقه چاه به میزان ۱۰٫۴ میلیون مترمکعب جلوگیری بعمل آمده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز