معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی

عملیات انسداد ۸۵ درصد مرزهای آذربایجان غربی انجام شده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۲:۱۹
کد خبر: ۴۸۵۸۴۹
عملیات انسداد ۸۵ درصد مرزهای آذربایجان غربی انجام شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی : عملیات انسداد 85 درصد مرزهای آذربایجان غربی به خوبی انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: عملیات انسداد 85 درصد مرزهای آذربایجان غربی به خوبی انجام شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علیرضا رادفر در همایش مبارزه با قاچاق و مصرف مشروبات الکلی در تالار وحدت مهاباد اظهار کرد: استفاده از ابزارآلات اپتیکی و الکترونیکی برای کنترل مرزها از اهداف ما در مبارزه با قاچاق است.

وی افزود: همسایگی با سه کشور عراق، نخجوان و ترکیه و مرز 967 کیلومتری با این کشورها آذربایجان غربی را با چالش قاچاق روبرو کرده که نیروی انتظامی و دولت در این خصوص وظیفه ذاتی خود را برای مبارزه با قاچاق عمل می کند اما به کمک مردم نیز نیاز داریم.

رادفر گفت: دشمن در کنار مرزهای کشور در اقلیم کردستان عراق کارخانه مشروب سازی ساخته و با این اقدام تنها به فکر منافع اقتصادی نیست بلکه به فکر ضربه زدن و وارد کردن هجمه به جامعه و جوانان ایران هدف اصلی آنان است.

وی بیان کرد: جامعه جوان و پویای کشور مورد هدف قاچاقچیان و دشمنان انقلاب قرار گرفته تا جوانانی که در پویایی و توسعه یافتگی کشور نقش تعیین کننده دارند با مشروبات الکلی به عناصر غیرفعال و بی اراده تبدیل شوند.

وی تاکید کرد: دشمن می خواهد جوان را از جامعه اسلامی جدا کند تا به نیات خود برسد بر این اساس باید باورهای غلط از جامعه زدوده شود که در این راه تشکل های مردمی یا نهادهای مدنی می توانند کمک ما باشند.

 

نظر شما