فرماندار شهرستان شاهین دژ

دهه فجر فرصت مناسبی برای رسیدن به اوج وحدت و وفاق ملی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۸:۴۷
کد خبر: ۵۱۴۲۴۸
دهه فجر فرصت مناسبی برای رسیدن به اوج وحدت و وفاق ملی است
: وحدت مهم ترین نیاز جامعه اسلامی امروز ماست و دهه فجر فرصتی برای رسیدن به اوج وحدت و وفاق ملی است.

فرماندار شهرستان شاهین دژ گفت: وحدت مهم ترین نیاز جامعه اسلامی امروز ماست و دهه فجر فرصتی برای رسیدن به اوج وحدت و وفاق ملی است.

حسین عباسی در دیدار با امام جمعه شهرستان شاهین دژ اظهار کرد: اکنون مهمترین نیاز کشور وحدت بیشتر است و دهه فجر به عنوان سر منشأ و طلوع انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای نشان دادن اتحاد ملی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دهه فجر باید نمادی از دوستی و اتحاد اقشار و طیف های مختلف جامعه باشد، افزود: اگر مفتخریم به داشتن سرداران توانایی در عرصه دیپلماسی، نباید فراموش کنیم که در عرصه اطلاعات و در عرصه نظامی نیز سرداران بزرگی داریم و به آنها نیز افتخار می کنیم.

فرماندار شاهین دژ اظهار کرد: مردم کشور ما در دوران تحریم مشکلات زیادی داشتند هنوز هم مشکلاتی دارند اما هر زمان نیاز به نشان دادن وحدت و همدلی بوده به وظیفه خود عمل کرده اند و به میدان آمده اند.

عباسی همچنین با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی وعده خداوند بود، گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا این انقلاب به مقصد نهاییش که اتصال به انقلاب مهدی موعود است برسانیم.

رژه خودرویی نیروی انتظامی در شاهین دژ، نمایشگاه عکس و پوستر در حوزه علمیه و گشایش نمایشگاه کتاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از دیگر برنامه های روز اول دهه فجر در شاهین دژ است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز