معرفی نفرات برتر دهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان آذربایجان غربی

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۸:۵۷
کد خبر: ۵۶۹۴۹۵
معرفی نفرات برتر دهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان آذربایجان غربی
دهمین دوره مسابقات استانی اسنوکر مردان با حضور 53 شرکت کننده، با معرفی نفرات برتر در ارومیه به کار خود پایان داد.

دهمین دوره مسابقات استانی اسنوکر مردان با حضور 53 شرکت کننده،  با معرفی نفرات برتر در ارومیه به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها اسنوکربازانی از شهرستان های ارومیه، چایپاره، خوی، سلماس، نقده، پیرانشهر، اشنویه و بوکان حضور داشتند و به نفرات برتر علاوه بر حکم قهرمانی، 20 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
فرزاد حمویی پور از ارومیه، بهنام جوان از میاندوآب، امیر موسی زاده از ارومیه و امین علی محمدلو از خوی پس از انجام 87 رقابت حساس و تنگاتنگ با شکست رقیبان خود به ترتیب‌ مقام اول تا چهارم این مسابقات را کسب کردند.
در پایان این مسابقات از حسن قربانی و حسین حمزه لو به عنوان بازیکنان اخلاق این دوره از‌ مسابقات تجلیل شد.
این مسابقات با سرپرستی مهدی عبداللهی، سرداوری مهدی رزمجو و داوری سعید مرشدی، عادل اطاعت، توحید آریانی مهر، سالار تراز، سالار کلانتری، کیا رستم دل و سینا احمدی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ارومیه برگزار شد.
' مهدی عبدالهی ' به عنوان سرپرست، ' مهدی رزمجو ' به عنوان سر داور، ' علی قوسیان ' به عنوان مسئول برگزاری و فنی و اجرایی در این مسابقات حضور داشتند.
آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط بوده و هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی در سال 95 اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرده است.
شهریور سال گذشته هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
اعزام 'هیمن فرجی' ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی تن بال جام 'کرملین' مسکو با حضور 25 کشور از 19 تا 22 آبان سال 95 شمسی از دیگر موفقیت های کسب شده برای استان است. 
پیش از این نیز ' آیسان ملک آرا' ملی پوش ارومیه ای تیم ملی بیلیارد دختران ایران به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز