شهرستان تکاب در جایگاه نخست احداث مدارس خیرساز استان قرار گرفت

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۷:۳۶
کد خبر: ۵۶۹۵۱۰
شهرستان تکاب در جایگاه نخست احداث مدارس خیرساز استان قرار گرفت
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب : آموزش و پرورش تکاب با احداث 37 کلاس درس مقام اول استانی را از لحاظ احداث واحدهای آموزشی خیرساز در سطح استان کسب نمود.

 «یحیی علی پناه » مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب با اشاره به فعالیت چشمگیر خیرین مدرسه ساز در سطح این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال 1395 تاکنون ، آموزش و پرورش شهرستان تکاب با احداث 14 واحد آموزشی با کمک خیرین مدرسه ساز رتبه اول استانی را کسب نمود.

علی پناه گفت : به منظور نوسازی و توسعه مدارس شهری و روستایی در سال های اخیر از محل اعتبارات دولتی و کمک های خیرین مدرسه ساز ، گام های بلندی در جهت احداث واحدهای آموزشی استاندارد و جدید برداشته شده است.

وی افزود : در طول یک سال اخیر آموزش و پرورش تکاب توانسته است 37 کلاس درس خیرساز در قالب 14 واحد آموزشی را احداث نماید که این اقدام ارزشمند از سوی مسئولین و فعالان عرصه مدرسه سازی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مورد تجلیل قرار گرفت.

علی پناه با تاکید بر حضور خیرین و نهادهای فعال در عرصه مدرسه سازی در سطح شهرستان تکاب، اظهار کرد : در کنار احداث واحدهای آموزشی، با اعتباری بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال ، دیوار حیاط 4 واحد آموزشی روستای نیز احداث شده است که با حمایت خیرین مدرسه ساز به مرور تلاش خواهد شد که دیوار حیاط تمامی مدارس روستایی احداث گردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب ضمن تاکید بر فعالیت بنیاد برکت و بنیاد علوی در کنار دیگر خیرین مدرسه ساز بومی و غیر بومی ، خاطر نشان کرد : با بررسی بافت جمعیتی شهر تکاب و توسعه آن و قدیمی بودن برخی از مدارس تکاب ، در آینده نزدیک از سوی بنیاد علوی و بانک رفاه کارگران کشور عملیات اجرایی احداث دو واحد آموزشی 9 و 6 کلاسه آغاز خواهد شد.

گفتنی است با حمایت های خیرین مدرسه ساز از ابتدای سال 1395 تاکنون با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد و 900 میلیون ریال 37 کلاس درس در قالب 14 واحد آموزشی با 1531 متر زیربنا در شهرستان تکاب احداث گردیده است .

 

نظر شما