دیدار رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با استاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۱:۱۱
کد خبر: ۷۹۹۰۳۱
دیدار رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با استاندار آذربایجان غربی
رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور صبح امروز در سفر به استان آذربایجان غربی با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

در این دیدار مسائل و مشکلات فضاها و پروژه های نیمه تمام آموزشی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با نگاه ویژه ای ارتقای سرانه فضای آموزشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی استان آذربایجان غربی را در دستور کار قرار دهد.

در این دیدار "شهرام غفاری" مخترع ارومیه ای که کم مصرف ترین رادیاتور حرارتی دنیا را تولید کرده نیز حضور داشت و در خصوص ویژگی های محصول تولیدی خود توضیحاتی را ارائه کرد که مقرر شد با حمایت سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، این رادیاتور حرارتی ابتدا بصورت پایلوت در تعدادی از مدارس فاقد سیستم های گرمایشی استاندارد در کشور نصب شود.

به گفته غفاری، هات پانل سیستم گرمایشی است که به عنوان کم مصرف ترین رادیاتور حرارتی در دنیا شناخته شده است. این رادیاتور حرارتی بدون نیاز به موتورخانه، پکیج و مصرف آب گاز و لوله کشی و فقط با برق شهری کار می کند. مصرف برق این رادیاتور به اندازه دو لامپ 100 وات است که هزینه های خانوار را تا 20 برابر کاهش می دهد و تا 95 درجه سانتی گراد حرارت ایجاد می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز