سردار خرم نیا : برخورد با هنجارشکنن سرلوحه ماموریت پلیس در چهارشنبه آخر سال

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۲:۰۷
کد خبر: ۸۲۴۷۳۹
سردار خرم نیا : برخورد با هنجارشکنن سرلوحه ماموریت پلیس در چهارشنبه آخر سال
خرم نیا : پلیس بر اساس قانون با همه هنجارشکنان برخورد کرده و رعایت منافع عمومی را سرلوحه مأموریت های خود قرار خواهد داد و با کسانی که به منافع عمومی با خصوصی خسارت زده و هنجارشکنی بکنند طبق قانون برخورد کرده و در صورت لزوم افراد متخلف یا خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،  سردار مسعود خرم نیا ظهر امروز در نشست خبری پایان سال نیروی انتظامی در آذربایجان غربی اظهار داشت: لازم است شهروندان به مخاطرات و حساسیت‌های چهارشنبه آخر سال توجه کرده و با پلیس همکاری کنند تا اتفاقات ناخوشایند سبب سلی آرامش از خانواده‌ها نشود.

وی تصریح کرد: پلیس بر اساس قانون با همه هنجارشکنان برخورد کرده و رعایت منافع عمومی را سرلوحه مأموریت های خود قرار خواهد داد و با کسانی که به منافع عمومی با خصوصی خسارت زده و هنجارشکنی بکنند طبق قانون برخورد کرده و در صورت لزوم افراد متخلف یا خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند شد.

خرم نیا گفت: افزایش قیمت مواد محترقه تا حدودی سبب کاهش قاچاق این اقلام شده اما در مقابل ساخت اقلام محترقه دست‌ساز افزایش یافته و موجب افزایش کشفیات اقلام مورد نیاز برای ساخت این ترقه‌ها و مواد محترقه شده است و در این میان تا کنون افزون بر 3 میلیون و 100 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز از متخلفان در گوشه و کنار این استان کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: امسال نیز کما فی السابق طرح ترافیکی نوروزی از 25 اسفند تا 17 فروردین در شهرستان‌های 17 گانه آذربایجان غربی اجرا می‌شود و پلیس حداکثر نظارت را برای کاهش مخاطرات و تصادفات در جاده‌ها انجام خواهد داد و ضمن برخورد با تخلفات حادثه‌ساز نمره منفی نیز به رانندگان متخلف در نظر خواهد گرفت.

وی از اجرای طرح  همسایه بانی در نوروز امسال خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار در آذربایجان غربی اجرا می‌شود و در صورت موفقیت از سال‌های آینده در کل کشور قابل انجام است.

خرم نیا گفت: امسال 16 هزار و 859 پرونده در مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شده که 77 درصد از آنها با کمک پلیس منجر به مصالحه پایدار شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال 4 هزار و 714 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد و در قالب ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز افزون بر 20 تن انواع مواد مخدر و پیش سازهای آنها کشف و ضبط شد.

در این جلسه روسای پلیس راهور و راهنمای و رانندگی آذربایجان غربی از کشته شدن 513 نفر در 11 ماهه امسال در تصادفات رانندگی درون و برون شهری خبر دادند که به نسبت مدت مشابه سال قبل اندکی کاهش داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز