روز پرکار و فشرده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۹:۰۲
کد خبر: ۸۵۷۱۸۰
بابک دین پرست در نخستین جلسه خود در استان آذربایجان غربی به همراه محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا و رییس کمیته اطلاعات و عملیات شورای توسعه امنیت پایدار غرب و شمال غرب کشور در محل این قرارگاه دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بابک  دین پرست در نخستین جلسه خود در استان آذربایجان غربی به همراه محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا و رییس کمیته اطلاعات و عملیات شورای  توسعه امنیت پایدار غرب و شمال غرب  کشور در محل این قرارگاه دیدار و گفتگو کرد .

وی همچنین در ادامه سفر خود به استان با حضور در شهرستان پیرانشهر ضمن بازدید از بازارچه مشترک مرزی تمرچین با فعالین اقتصادی این شهرستان  دیدار و مشکلات مرزنشینان دارای کارت های الکترونیک مرزنشینی و پیله وری را بررسی کرد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در ادامه بصورت هوایی از  روند بازگشایی جاده های مرزی و پایگاه های مستقر در مرز و همچنین روند مبادلات مرزی و پایش هوایی معبرهای ورودی ترددی غیر ضروری بازدید کرد.

در ادامه سفر یکروزه  به استان آذربایجان غربی با حضور در شهرستان مرزی سردشت از بازارچه مشترک مرزی کیله  و همچنین از گذر مرزی غیر رسمی قاسم رش در این شهرستان بازدید کرد.

دیدار با نمایندگان پیله روان و نمایندگان حوزه صادرات و واردات  شهرستان سردشت از دیگر برنامه های دکتر دین پرست در شهرستان سردشت بود.

وی در ادامه در جلسه شورای  ساماندهی  مبادلات مرزی استان آذربایجان غربی که با حضور اعضای استانی شورا و اعضای   شهرستانهای خوی، پلدشت، ماکو،  ارومیه،  پیرانشهر و سردشت برگزار شد حضور یافت.

دیدار با تعدادی از نمایندگان کوله بران و مرزنشینان از دیگر برنامه های دکتر دین پرست در سفر به سردشت بود.

گفتنی است دکتر بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور شب گذشته با استقبال محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی وارد ارومیه شد.

نظر شما