افزایش تعداد موکب‌ها در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۰:۴۷
کد خبر: ۸۹۴۳۸۵
افزایش تعداد موکب‌ها در آذربایجان غربی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت:امسال ۱۸ موکب از آذربایجان غربی به زائران پیاده روی اربعین خدمات ارائه می‌کنند.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، مصطفوی در سومین جلسه هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی از افزایش تعداد موکب‌های اربعین در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۱۸ موکب از استان آذربایجان غربی به زائرین پیاده روی اربعین خدمات ارائه خواهند کرد که نسبت به سال قبل ۴ موکب اضافه شده است.
 
او با تاکید بر اهمیت برگزاری با شکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: ارزش و اهمیت پیاده روی اربعین حسینی بر هیچ کسی پوشیده نیست و هر سال بر عظمت آن افزوده می شود.
 
او ادامه داد با توجه به لغو روادید کشور عراق در مدت زمان پیاده روی اربعین گفت: پیش بینی می‌شود تعداد زائرین اربعین در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و این مسئله افزایش ارائه خدمات به زائرین و برنامه ریزی منسج و بیشتر را طلب می‌کند. 
 
مصطفوی با اشاره به نقش رسانه ها و به خصوص صداوسیما در امر اطلاع رسانی افزود، انشاالله امسال هم تلاشهای لازم در خصوص این امر انجام شده و امسال بیش از سالهای گذشته در امر اشاعه ی فرهنگ عاشورا و خصوصا اربعین پیشگام خواهیم بود.
 
 لازم به ذکر است تا به امروز در استان حدود ۴۰۰۰ نفر برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز