معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی خبر داد:

استاندارد سازی محصول تولیدی گامی مهم در رشد صادرات

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۸:۵۴
کد خبر: ۹۲۲۱۹۷
استاندارد سازی محصول تولیدی گامی مهم در رشد صادرات
جلسه شورای استاندارد استان با ریاست بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار و در این جلسه از واحدهای نمونه استاندارد آذربایجان غربی تجلیل شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه تجلیل از واحدهای نمونه کیفی و استاندارد استان بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه ها در جهت ارتقای استاندارد و کیفی سازی محصولات و خدمات تاکید کرد.

شهدی افزود: استانداردسازی محصولات و خدمات در استان با هدف حضور موثر در بازارهای منطقه ای و جهانی، نیازمند مشارکت تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط است.

وی همچنین از اداره کل استاندارد استان خواست جلساتی را با دستگاه های اجرایی استان در جهت شناسایی ظرفیت ها و هم افزایی در جهت ارتقای جایگاه استان در بحث استاندارد برگزار نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه به بیان اهمیت استاندارد در زندگی مردم و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: استانداردسازی محصولات و خدمات، اعتماد عمومی، رضایتمندی مردم و رشد و توسعه را بدنبال خواهد داشت.

شهدی استانداردسازی را از تاثیرگذارین عوامل در رشد اقتصادی عنوان کرد و از دبیرخانه شورای استاندارد استان خواست برنامه عملیاتی برای بهبود جایگاه استان در مقوله استاندارد ارائه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز