زمان تخمینی برای ثبت‌نام هر داوطلب مجلس در ارومیه ۴۵ دقیقه است

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۰:۱۱
کد خبر: ۹۳۰۲۸۶
زمان تخمینی برای ثبت‌نام هر داوطلب مجلس در ارومیه ۴۵ دقیقه است
فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از ساعت هشت فردا /۱۰ آذرماه/ آغاز می‌شود، گفت: فعالیت ۱۰ کاربر با هدف تسریع امور در فرمانداری این شهرستان پیش‌بینی شده و مدت زمان ثبت‌نام هر داوطلب حدود ۴۵ دقیقه تخمین‌ زده می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نقل از ایرنا، علیرضا ملامحمدی‌زاده با تاکید بر اینکه ثبت‌نام تا ۱۶ آذرماه جاری ادامه می‌یابد، افزود: ثبت‌نام از داوطلبان طی این مدت از ساعت هشت تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در طول این یک هفته به صورت متمرکز استعلام افراد از مراجع چهارگانه توسط وزارت کشور انجام می‌شود و بعد از اتمام ثبت‌نام داوطلبان و وصول نتایج استعلام از مراجع چهارگانه از طریق وزارت کشور، رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط هیات اجرایی و نظارت در طول ۱۰ روز انجام خواهد شد.

فرماندار ارومیه با اشاره به بی‌طرفی مجموعه فرمانداری و ستاد برگزاری در طول روند انتخابات، تاکید کرد: تدابیر امنیتی لازم در محل ثبت‌نام داوطلبان نیز پیش‌بینی شده است تا داوطلبان در فضایی سالم و توام با آرامش به رقابت بپردازند.

ملامحمدی‌زاده اطلاع‌رسانی شفاف و بی‌طرفانه و برگزاری پرشور انتخابات را ضروری دانست و افزود: فرمانداری ارومیه همچون دوره‌های گذشته تدارک لازم برای حضور اصحاب رسانه جهت پوشش اخبار ثبت‌نام را پیش‌بینی کرده‌است و بدون‌شک همراهی آنان گامی بلند در مسیر تجلی شور انتخاباتی در این شهرستان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز