برگزاری جشنواره سراسری یادگیری نخستین واژه " آب " در خوی

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۳:۰۵
کد خبر: ۹۳۱۳۵۸
برگزاری جشنواره سراسری یادگیری نخستین واژه  آب  در خوی
جشنواره سراسری یادگیری نخستین واژه " آب " با هدف مدیریت بهینه در مصرف آب در خوی برگزار شد.

جشنواره سراسری یادگیری نخستین واژه " آب " با هدف مدیریت بهینه در مصرف آب در خوی برگزار شد. 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جشنواره سراسری یادگیری نخستین واژه " آب " در خوی با همکاری معاونت مدیرکل و مدیریت  آموزش وپرورش شهرستان خوی، درسطح  مدارس ابتدایی اول و دوم دبستان  به میزبانی  سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در جشنواره سراسری یادگیری نخستین واژه " آب " ارتقای سطح آگاهی‌های مخاطبان و ترویج فرهنگ مصرف درست آب در جامعه میان دانش‌آموزان پایه اول و دوم  ابتدایی همزمان با یادگیری نخستین کلمه «آب» با مفاهیم و نقش و اهمیت آب در زندگی و همچنین با محدودیت‌های جدی آب مورد آموزش واقع وروش‌های مصرف بهینه آب نیز به جامعه هدف آموزش و فرهنگ صحیح آب به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

در حاشیه این جشنواره ابراهیم اصغرنژاد معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی در گفتگویی اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره نخستین واژه «آب» این است که دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی همزمان با یادگیری اولین کلمه «آب» با مفاهیم و نقش و اهمیت آب در زندگی و همچنین با محدودیت‌های جدی آب آشنا شوند.

اصغرنژاد گفت: در این جشنواره مفاهیم آموزش داده شده از طریق معلمان و مدیران علاوه بر دانش‌آموزان به خانواده‌ها نیز انتقال داده شده و فرهنگ صحیح آب نهادینه می‌شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌ سازی در مصرف آب و ضرورت مصرف بهینه موضوع بسیار مهمی است که باید از مدارس آغاز شود و آموزش نسل نوجوان به ویژه در مقاطع ابتدایی و استمرار این حرکت‌ها می‌تواند نتایج موثر و ماندگاری را در آینده داشته باشد.

لازم به توضیح است که در جشنوراه سراسری فراگیری نخستین واژه آب برنامه های متنوعی از جمله اجرای نمایش عروسکی ، برگزاری مسابقه و اجرای سرودهای شاد برای 500 نفر از  دانش آموزان ابتدایی شهر خوی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز