افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۵:۲۳
کد خبر: ۹۵۰۳۵۲
افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی در آذربایجان غربی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: میزان کمک‌های مردمی در استان به بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جهانبخش رضایی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: مردم خیر و نوع دوست استان در سال جاری یک هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده اند که این میزان مشارکت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد دارد.
رضایی با اشاره به حسن توجه مردم به اقشار ضعیف جامعه، در خصوص شیوه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی نیز اظهار کرد: بیشترین کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز و مناسبت‌ها از قبیل جشن عاطفه ها، جشن رمضان، نیکوکاری و احسان حسینی، اکرام ایتام و فرزندان محسنین، زکات و صدقات پرداختی مردم، جمع آوری شده است.
وی در ادامه به صدقات و زکات جمع آوری شده در سطح استان هم اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری میزان صدقات جمع آوری شده ۶۱ میلیارد ریال بود که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش دارد. همچنین در این مدت  مردم استان ۳۸۴ میلیارد ریال زکات اموال پرداخت کرده اند که ۸ درصد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز