شکوفایی صنعت گردشگری در گرو هماهنگی های بین بخشی است

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۲:۴۶
کد خبر: ۹۵۰۷۹۱
شکوفایی صنعت گردشگری در گرو هماهنگی های بین بخشی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش همکاری های بین بخشی در شکوفایی صنعت گردشگری گفت: نمی توان بیش از این برای بهره مندی درست و کامل از ظرفیت های گردشگری استان در جهت توسعه و اشتغال غفلت کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ آیدین رحمانی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با تاکید بر توانمندیهای استان در گردشگری و رشد اقامت مسافر در بخش های اقامتی در سالجاری گفت: دستیابی به وضعیتی باثبات در جذب گردشگر در گرو توجه به زیرساختهای عمرانی و فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه بی توجهی برخی مدیران نسبت به حضور در جلسات ستاد اجرایی سفر قابل قبول نیست از مدیران مربوطه خواست تا با جدیت نسبت به حوزه گردشگری اقدام نمایند.

رحمانی افزود: با توجه به درپیش بودن ایام پایانی سال و فرا رسیدن سال نو می طلبد تا برنامه ریزی ها و اقدامات توام با ابتکار، پشتکار و  نظارت درست صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: اقامت گردشگران در مراکز اقامتی استان امسال بیش از یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر به ثبت رسید که ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته‌است.

جباری افزود: آمار اقامت در هتل‌ها امسال ۳۹۰ هزار نفر بود که ۲۸ درصد نسبت به پارسال افزایش نشان می دهد.

نظر شما