تأمین کامل کالاهای اساسی و میوه شب عید استان

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۹:۰۳
کد خبر: ۹۵۱۴۱۹
تأمین کامل کالاهای اساسی و میوه شب عید استان
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: با توجه به ذخایر کالاهای اساسی در استان هیچ گونه کمبود و یا مشکلی در تأمین کالا های اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، غلامرضا بابایی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استانگفت: با توجه به ذخایرانجام شده در خصوص کالا‌های اساسی در استان هیچ گونه کمبود و یا مشکلی در تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳ هزار تن برنج، یک هزار و ۲۵۰ تن روغن، یک هزار و ۲۸۰ تن شکر، ۲۸۴ تن گوشت، یک هزار و ۲۶۷ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۶۴ هزار تن گندم به صورت ذخیره در انبار‌های استان موجود می‌باشد.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در خصوص تأمین میوه شب عید در استان اذعان کرد: برای تأمین میوه شب عید مورد نیاز مردم به تناسب مصرف استان اقداماتی صورت گرفته است که در این زمینه نیز جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
بابایی اضافه کرد: استان آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای تأمین سیب مورد نیاز شب عید ۱۱ استان دیگر به میزان ۸ هزار و ۸۰۰ تن تعیین شده است، میوه مورد نیاز برای مصرف عید در خود استان ۸۰۰ تن سیب درختی و یک هزار و ۸۰۰ تن پرتقال می‌باشد.
وی تاکید کرد: میوه مورد نیاز شب عید شهرستان‌های استان نیز بر حسب جمعیت تأمین و در بازه زمانی مشخص شده توسط زنجیره توزیع مشخص در هر شهرستان با قیمت یارانه‌ای توزیع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز