دهه فجر امسال؛

اولین طرح سرمایەگذاری خارجی بوکان به بهره برداری می رسد

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۲:۳۲
کد خبر: ۹۵۵۲۰۴
اولین طرح سرمایەگذاری خارجی بوکان به بهره برداری می رسد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: دهه فجر، اولین طرح سرمایەگذاری خارجی این شهرستان با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان، در خصوص طرح‌های صنعتی آماده بهره‌برداری در دهه فجر گفت: در دهه مبارک فجر امسال نیز برنامه ریزی شده تا ۲ طرح صنعتی در این شهرستان افتتاح شود.

او با بیان اینکه این طرح‌ ها شامل کارگاه تولید گونی‌ بافی و کارگاه تولید صابون مایع است، افزود: کارگاه تولید گونی که توسط یک سرمایه‌گذار خارجی از اقلیم کردستان عراق به بهره‌ برداری می‌ رسد، ۲۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان در پایان با تاکید بر اینکه بالا رفتن نرخ ارز ، اهمیت تولید داخلی را چندین برابر کرده است، عنوان کرد : در طول چند سال اخیر چندین کارگاه آموزشی با موضوع کارآفرینی برگزار کرده ایم و در تلاش هستیم که بحث ایده سازی و ایده پروری را تقویت کنیم و همچنین آغاز به کار مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت و اجرای طرح چهارشنبه های کارآفرینی در بوکان نیز در این راستای صورت پذیرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز