کلنگ زنی ۲ طرح گردشگری در بوکان

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۷:۱۴:۵۲
کد خبر: ۹۶۲۴۸۱
کلنگ زنی ۲ طرح گردشگری در بوکان
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوکان از کلنگ زنی ۲ طرح گردشگری با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،اسماعیل رحیمی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوکان ، گفت:  امروز با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی، ۲ طرح اقامتی-گردشگری با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی شد.

او طرح احداث مجتمع گردشگری در مسیر کوسه را یکی از این ۲ طرح عنوان کرد و در تشریح جزئیات آن افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۶۸۳۱ متر مربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار خصوصی اجرا خواهد شد و برای ۲۱ نفر به صورت مستقیم و ۳ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی می‌کند.

رحیمی ادامه داد: این مجتمع شامل هتل، رستوران و سفره خانه سنتی، نمایشگاه صنایع دستی، فضای سبز، آلاچیق، شهر بازی و پارکینگ می‌باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت:مجتمع خدماتی، گردشگری، ورزشی و اقامتی بوکان دیگر طرحی است که امروز کلنگ آن بر زمین زده شد. این طرح در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در مسیر جاده روستای کوسه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار خصوصی اجرا خواهد شد و برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می‌کند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوکان گفت: این طرح شامل سالن همایش فرهنگی و مراسمات محلی، رستوران، مهمانپذیر و فروشگاه دائمی صنایع دستی، ۲۴ واحد سویت اقامتی، آمفی تئاتر و سینما، استخر آب درمانی و سالن بولینگ و بیلیارد، مجموعه چمن مصنوعی، نگهبانی و خدمات و پارکینگ می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز