فعالیت ۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان خوی

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۹:۴۷
کد خبر: ۹۶۲۵۲۷
فعالیت ۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان خوی
فرماندار خوی از فعالیت ۵هزار نفرعوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سیدمحمد عابدی فرماندار خوی در حاشیه نشست مشترک فرمانداران شهرستان های خوی و چایپاره، اعضای شورای تامین، هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان خوی نزدیک به ۵ هزار نفر عوامل اجرایی فعالیت می کنند.

او اظهار کرد: برای اخذ آرای مردم حوزه انتخابیه خوی و چایپاره ۱۳۴ صندوق ثابت و ۶۱ صندوق سیار  رای در نظر گرفته شده است.

عابدی ادامه داد: مردم حوزه انتخابیه خوی و چایپاره دوم اسفندماه امسال  از بین چهارده نفر داوطلب نمایندگی، یک نفر  را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.

 فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه خوی- چایپاره در این نشست به  پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و افزود: مردم با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب از جمله انتخابات همه‌ی توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی نموده اند.

او در ادامه به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات پیش رو، سی و هفتمین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه خوی- چایپاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، مردم شهرستان خوی بار دیگر با مشارکت خود برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات خود خواهند افزود.

او در ادامه به رعایت قوانین و مقررات از سوی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی تبلیغات تاکید نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز