حجت الاسلام سید مهدی قریشی

صبر و استقامت و پایداری ملت ایران مایه پیروزی‌های بزرگ

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۹۶۳۱۶۱
صبر و استقامت و پایداری ملت ایران مایه پیروزی‌های بزرگ
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: استقامت و اراده ملت ایران دشمنان را ناامید و ناکام می کند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در سخنرانی راهپیمایی۲۲ بهمن در ارومیه صبر و استقامت و پایداری ملت ایران  را ستود و آن را مایه پیروزی‌های بزرگ قلمداد کرد و گفت: هرچه زمان می گذرد نقش مقاومت و ایستادگی مردم  بیشتر در عرصه های مختلف اثرگذاری می کند.

وی ادامه داد:  استقامت و پایداری مردم  کشور را به قلعه های تعالی می رساند و دشمنان را  خوار و ناامید می کند.

امام جمعه ارومیه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران ۴۱سال پیش به ندای توحیدی و وحدت امام رضوان (ره) لبیک گفتند و این راه همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام قریشی گفت: امروز عزت و اقتدار کشور در سایه انسجام، تلاش و استقامت مردم عزیز ایران است، به این عزت و اراده ملت سر تعظیم فرود می آوریم.

 امام جمعه ارومیه بابیان اینکه ۲۲بهمن  امسال به دلیل مصادف شدن با اربعین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی متفاوت تر از سالهای قبل است، افزود: ‌ملت ایران همانند قبل نشان دادند نه تنها نه از منویات رهبری پیروی می کنند بلکه قدردان خون شهدا و ادامه دهنده راهشان هستند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد شهدای استان گفت: یاد علما و شهدای انقلاب، مرحوم حجت الاسلام حسنی و قره باغی  را گرامی ‌می‌داریم و امیدواریم خداوند علمای انقلاب استانمان را حفظ  کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز