اعطای وام ۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه به واحد‌های تولیدی

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۸:۵۶
کد خبر: ۹۶۳۶۲۴
اعطای وام ۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه به واحد‌های تولیدی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی از اعطای وام ۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه به واحد‌های تولیدی خبر داد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ، با اظهار اینکه جلب همکاری کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در راستای اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت یکی از مهمترین طرح‌های کمیته امداد آذربایجان غربی می‌باشد؛ گفت: در این راستا و با اهدف اجرایی کردن این طرح، به ازای ایجاد اشتغال پایدار به ازای هر مددجو برای واحد‌های تولیدی ۵۰ میلیون تومان وام بصورت قرض‌الحسنه اعطا می‌شود و می‌تو. انند از آن بهره مند شوند.
 
سهندی افزود: این طرح در راستای ایجاد بستر مناسب برای اشتغال پایدار مددجویان و همچنین توانمندسازی آن‌ها به مرحله اجرا درآمده است.
 
او اضافه کرد: کمیته امداد برای توسعه اشتغال مددجویان همه توان خود را به کارگرفته و علاوه بر جلب همکاری کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، طرح‌های خوداشتغالی را نیز در کنار دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در دستور کار قرار داده است.
 
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه در سالجاری ۱۸۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد حمایتی با اعطای تسهیلات یارانه‌ای و پرداخت بخشی از حق بیمه کارگران در کارخانه‌های استان مشغول به کار شده‌اند؛ افزود: همچنین در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای بیش از ۳ هزار و ۲۸۸ مددجوی تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.
 
سهندی اضافه کرد: این تسهیلات بیشتر در بخش‌های دامداری، کشاورزی، مشاغل خانگی و خدماتی پرداخت شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز