مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

شکست قدرت آمریکا با حمله ایران به عین الاسد

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۱:۱۵
کد خبر: ۹۶۴۲۶۲
شکست قدرت آمریکا با حمله ایران به عین الاسد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی : قدرت آمریکا پوشالی است‌.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ‌حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز ۲۵ بهمن ماه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در مصلی ارومیه، با بیان اینکه تنها راه در برابر آمریکا مقابله به مثل است، ادامه داد: حمله ایران به پایگاه نظامی امریکا به برکت خون شهید سردار سلیمانی، اولین مقابله به مثل پس از شهادت وی بود.

وی با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کرد کوچکترین حرکت در مرز هوایی کشور را بلافاصله رصد می‌کند، اظهار کرد: امروز ثابت شده‌ نظام سلطه بسیار آسیب پذیر ‌و هیمنه آن پوشالی و هالیوودی است.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی خاطرنشان کرد: پایگاه عین الاسد مرکز کنترل، رصد و بزرگترین پایگاه نظامی امریکا در منطقه خلیج فارس بود که ایران اسلامی توانست با حمله به این پایگاه هیمنه آمریکا را بار دیگر بشکند.

وی با اشاره به مبارزات شهید سردار سلیمانی با نظام سلطه و ایادی استکبار جهانی اظهار کرد: شهادت سردار افتخار، عزت و اقتداری دوباره برای کشور بود و ملت ایران قدردان رشادت‌های این شهید بزرگ اسلام هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به شکرانه وجود جوانان انقلابی و خون شهدا، ایران نظامی قدرتمند است امروزه دنیا به قدرت نظامی ایران واقفند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز