برخورد با کسانی که در فضای مجازی بر علیه مسئولین دست به تخریب و دروغ پردازی می‌زنند

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۸:۴۸:۱۳
کد خبر: ۹۸۲۲۶۵
برخورد با کسانی که در فضای مجازی بر علیه مسئولین دست به تخریب و دروغ پردازی می‌زنند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:با کسانی که در فضای مجازی بر علیه مسئولین دست به تخریب و دروغ پردازی می‌زنند برخورد می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی  در هجدهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا  گفت: متاسفانه برخی در فضای مجازی قصد دارند تا مردم را نسبت به تلاش مدیران ناامید سازند و بین آنها فاصله ایجاد کنند و بر همین اساس ما وظیفه داریم تا با چنین افرادی مقابله کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه در شرایط امروز فعالین فضای مجازی باید اقدامات و تلاشهای خوبی که از سوی مسئولین انجام می گیرد را به اطلاع مردم برسانند افزود:با افرادی که در فضای مجازی از طریق بزرگنمایی مشکلات و دروغ پردازی قصد تشویش و تخریب مدیران را دارند برخورد می کنیم.

او گفت: کارهای خوب را باید گفت و الان زمان نقدهای مخرب نیست چرا که در زمان جنگ هستیم و بیش از همیشه به همدلی و امید نیاز داریم.

گروسی با بیان اینکه کسی مدعی نواقصات نیست افزود: ولی نباید با بزرگنمایی و تخریب مدیران فضا را بسمت ناامیدی مردم سوق داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: دادستانها در شهرستانها برای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا پای کار هستند و در خصوص برخورد با نشر اکاذیب و دروغ پردازی نیز با قاطعیت برخورد می کنند.

نظر شما