استاندار آذربایجان غربی:

توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۱:۰۶
کد خبر: ۹۸۴۸۲۰
توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی ، محمد مهدی شهریاری در جلسه شناسایی و نحوه کمک به خانواده های مشمول دریافت بسته های معیشتی اقشار آسیب پذیر را با کمک خیرین استان را اعلام نمود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی گفت : با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی سخت مردم در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در کشور، متاسفانه شاهد بروز برخی مشکلات اقتصادی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم؛دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا با اجرای طرح های مختلف از جمله پرداخت کمک هزینه های معیشتی و تسهیلات کم بهره بخشی از این آسیب ها را جبران کند.

شهریاری افزود : قصد داریم با کمک افراد خیر و نیکوکار و همچنین حمایت های دولتی، افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند را شناسایی و علاوه بر بسته های معیشتی دولت که بصورت کشوری توزیع می شود، برای حدود یکصد هزار خانوار بسته های حمایتی و معیشتی تهیه و در بین آنان توزیع کنیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت:از خیرین و افراد نیکو کار استان که همیشه و در همه حال در کمک به افراد آسیب پذیر و نیازمند جامعه پیش قدم بودند تقاضا داریم تا در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز