۴۲میلیارد ریال برای ازدواج نیازمندان در چهارمحال و بختیاری هزینه شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۲۹۶
۴۲میلیارد ریال برای ازدواج نیازمندان در چهارمحال و بختیاری هزینه شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد زمینه ازدواج آسان گفت: امسال برای کمک به ازدواج افراد نیازمند ۴۲ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال از سوی این نهاد حمایتی هزینه شد.

به گزارش برنا؛ علی ملکپور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در طول این مدت زمینه ازدواج ۷۴۶ نوعروس نیازمند و فرزندان پسر خانواده‌های زیرپوشش این نهاد، فراهم شد.

او به حمایت خیران و کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنها در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان و به‌ هنگام برای افراد نیازمند اشاره کرد و گفت: بخش قابل توجهی از هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تامین‌شده است.

ملکپور، از آماده‌سازی ۸۶ سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی برای توزیع میان نوعروسان نیازمند استان از جمله یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی خبر داد و افزود: این کالاهای اساسی با هزینه ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تهیه و میان نوعروسان نیازمند استان توزیع می‌شود.

به گفته او، دختران خانواده‌های مددجو و خانواده‌های نیازمندی که زیرپوشش کمیته امداد نیستند برای دریافت جهیزیه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان معرفی می‌شوند.

نظر شما