حمایت بیمه‌ تامین اجتماعی از ۲۱۳۵ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۶۰۸۰
حمایت بیمه‌ تامین اجتماعی از ۲۱۳۵ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱۳۵ مددجوی استان تحت حمایت بیمه‌های تأمین اجتماعی و روستایی عشایری هستند.

به گزارش برنا؛ جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر اهمیت بهره‌مندی مددجویان از خدمات بیمه‌های تأمین اجتماعی و روستایی و عشایری گفت: مددجویان دارای شرایط در راستای بهره‌مندی از این خدمات توسط مددکاران به کارشناسان حمایت و سلامت خانواده معرفی می‌شوند.

او افزود: از این مجموع ۱۱۴۶ نفر تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی و ۹۸۹ مددجوی ساکن روستاهای استان نیز تحت حمایت بیمه روستایی و عشایر هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه حق بیمه مددجویان از سوی این نهاد پرداخت می‌شود ادامه داد: مددجویان از تمامی خدمات بیمه‌های اجتماعی مانند سایر بیمه‌شدگان بهره‌مند می‌شوند.

محمدی تعداد مددجویان تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی که در سال گذشته برای دریافت حقوق بازنشستگی معرفی شده‌اند را ۷۹ نفر عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۴ مددجوی کمیته امداد استان برای دریافت حقوق بازنشستگی به بیمه‌های تأمین اجتماعی، روستای و عشایری معرفی شده‌اند.

او با اشاره به سایر خدمات حمایتی این نهاد به مددجویان ادامه داد: حمایت از بیماران خاص، زمینگیر و صعب‌العلاج و تأمین هزینه‌های درمانی، خرید تجهیزات بهداشتی، پزشکی و توانبخشی و خرید دارو برای این بیماران، ارتقاء سلامت مادران و کودکان از جمله این خدمات حمایتی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز