مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه خبر داد:

کلنگ اولین مدرسه کودکان مبتلا به اوتیسم در کرمانشاه به زمین خواهد خورد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۹۸۸۰۷
کلنگ اولین مدرسه کودکان مبتلا به اوتیسم در کرمانشاه به زمین خواهد خورد
کلنگ اولین مدرسه کودکان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان کرمانشاه به همت خیرین در آینده‌ای نزدیک به زمین خواهد خورد.

به گزارش برنا؛  مرزبان نظری، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مدارس استثنایی کشور، مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولین استانی، آئین کلنگ زنی اولین مدرسه ویژه کودکان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه اظهار کرد: آئین کلنگ زنی اولین مدرسه ویژه کودکان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان کرمانشاه با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مدارس استثنایی کشور، مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولین استانی به میزبانی این اداره کل در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مدرسه ۱۵ کلاسه با زیربنای یک هزار و ۳۵ متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال و با مشارکت ۵۰ درصدی خیر نیک اندیش عبدلله باباخانی احداث خواهد شد ادامه داد:  این پروژه که برای اولین بار در سطح استان کرمانشاه اجرا خواهد شد با مشارکت و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ضمن تشکر ویژه از خیر این پروژه گفت: این مدرسه مطابق با ضوابط و استانداردهای مختص به کودکان استثنایی اوتیسم ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز