مهراله رخشانی‌مهر:

تحویل ۱۴ هزار کلاس درس تا پایان سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۷۶۸۱
تحویل ۱۴ هزار کلاس درس تا پایان سال ۹۹
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس که به همراه وزیر آموزش و پرورش به خراسان شمالی سفرکرده بود، ضمن افتتاح چند پروژه آموزشی و ورزشی در استان، از تحویل ۱۴ هزار کلاس درس تا پایان سال ۹۹خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهراله رخشانی‌مهر در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی سید جمال الدین اسدآبادی با اشاره به وضعیت فضای آموزشی استان خراسان شمالی، اظهارکرد: خراسان شمالی از جمله استان‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفت و اقدامات قابل توجهی برای ساماندهی فضاهای آموزشی آن انجام شد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام بخاری‌های نفتی استان حذف همچنین هیچگونه شعله مستقیم هم برای گرمایش کلاس‌های درس استفاده نمی‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اینکه در خراسان شمالی سرانه استان از سرانه میانگین کشوری بالاتر است، گفت: امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در قالب افتتاحیه متمرکز  مدارس سنگی استان هم حذف شد علاوه بر آن تعداد قابل توجهی پروژه فعال در استان هم داریم و هیچ پروژه‌ای نیمه‌کاره رها نشده است.

رخشانی مهر با بیان اینکه در سراسر کشور حدود۴۰هزار کلاس درس نیمه کاره داریم که ۱۴هزار پروژه آن خیرساز است، تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم برای سال تحصیلی آینده و تا پایان سال ۹۹، ۱۴هزار کلاس درس تحویل ادارات کل آموزش و پرورش شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار کرد: وجه تمایز ساخت و سازهای امسال نسبت به سال گذشته تاکید بر ساخت پروژه‌های آموزشی بزرگ‌تر و حرکت به سمت ساخت مجتمع‌های آموزشی است.

رخشانی مهر درباره اعتبارات سازمان نوسازی در سال ۹۹اظهار کرد: برای سال جاری ۳هزار۳۰۰میلیارد تومان اعتبار داریم که با تخصیص صد در صدی آن از سوی سازمان برنامه و بودجه موافقت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز