با حضور طهرانچی؛

معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد معارفه شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۵۴۱۰
معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد معارفه شد
مراسم معارفه محمدمهدی فداکار به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مراسم معارفه محمدمهدی فداکار به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و تکریم مجید مشکینی معاون سابق توسعه و مدیریت منابع دانشگاه روز گذشته با حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

همچنین در این مراسم، مجید مشکینی به عنوان مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت‌های امنای استانی معرفی و حکم انتصاب وی توسط دکتر طهرانچی اعطا شد.

بیژن رنجبر، قائم مقام رئیس دانشگاه، علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها، بطحائی، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و رئیس سازمان سما، سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی و مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم حکم انتصاب فداکار به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر طهرانچی به وی اعطا شد که متن آن به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدمهدی فداکار

با اهدای سلام و تحیات

به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، تحقق و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحد‌های دانشگاهی و تأکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی، براساس محور‌های ذیل اهتمام ورزید:

۱. برنامه‌ریزی عالمانه و مدیریت هوشمند بر سرمایه‌های عظیم معنوی و مادی دانشگاه

۲. پرهیز از تمرکزگرایی در عین هدایت و نظارت یکپارچه

۳. ارائه برنامه‌های اقتصادی مدون به منظور استفاده بهینه از سرمایه‌های دانشگاه

۴. اتخاذ رویه‌های مناسب برای جلوگیری از فتور و کندی در انجام امور در عین دقت و انضباط

در پایان از زحمات ارزشمند برادر گرامی جناب آقای دکتر مجید مشکینی در دوران تصدی آن معاونت در انضباط‌بخشی مالی و توجه خاص به منابع انسانی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز