مدیر سازمان دانش‌آموزی بوشهر:

پوشیدن لباس فرم در آموزش مجازی الزامی نیست

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۲۱۶۸
پوشیدن لباس فرم در آموزش مجازی الزامی نیست
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: با وجود اینکه آموزش مجازی جزو ساعت‌های رسمی فعالیت مدارس در مناطقی است که وضعیت شیوع بیماری کرونا در آنها قرمز است، دانش‌آموزان در هنگام فراگیری آموزش در این شبکه موظف به استفاده از پوشش مناسب هستند اما الزامی در پوشیدن لباس فرم مدرسه ندارند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ محمود حسنی توابع روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: براین اساس مطابق بخشنامه ابلاغ شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مدرسه‌های سراسر این استان در همه دوره‌های تحصیلی حق تغییر لباس فرم دانش‌آموزان را ندارند و دانش‌آموزان میان پایه‌ها می‌توانند از لباس سال گذشته خود استفاده کنند.

او بیان کرد: اما دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم و دانش‌آموزانی که در مدرسه جدید ثبت نام کرده‌اند، باید لباس فرم مدارس را تهیه کنند.

حسنی توابع در باره نحوه تهیه لباس فرم گفت: برای تهیه لباس فرم الزامی به خرید از یک فروشگاه یا تولیدی خاص نیست و خانواده‌ها می‌توانتد به هر شیوه‌ای که تمایل دارند، لباس فرم را خریداری کنند.

او با اشاره به شرایط کرونایی جامعه و طراحی سه سناریو برای بازگشایی مدارس اظهار داشت: در شرایط سفید، زرد و قرمز مدرسه‌ها به ترتیب به شیوه‌های حضوری، نیمه حضوری، تلفیقی و غیرحضوری از ۱۵ شهریور فعالیت خود را شروع می‌کنند.

حسنی توابع اضافه کرد: خانواده‌ها می‌توانند تخلف احتمالی مدرسه‌ها را به قسمت "رسیدگی به شکایات"  آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق و اداره کل گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان به شکایت آنها رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز