دکتر غفاری:

ضرورت پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۷۳۱۶
ضرورت پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها
دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دومین جلسه شورای سیاستگذاری سومین کنگره ملی شهدای دانشجو که با حضور معاونین و مدیران دانشگاه های ستادی، وزارت بهداشت، بسیج دانشجویی، نهاد رهبری و دانشگاه آزاد برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبد الله الحسین و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر بزرگداشت نام و یاد شهدای دانشجو تاکید کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر غفاری در این جلسه گفت: تعظیم شهدایی که با فدا کردن جانشان امنیت و آرامش را به ما هدیه کردند کاری بسیار ارزشمند می باشد.

وی افزود: توجه به امر فرهنگ ساز و مهم ایثار و شهادت نیاز همیشگی ماست و می تواند در دانشگاه ها تأثیرگذار و راهگشا باشد.
دکتر غفاری با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو و نقش آن در فضای فرهنگی دانشگاه ها گفت: شهدا به این برنامه ها نیاز ندارند و در حقیقت ما هستیم که برای غنا بخشی به فرهنگ خودمان باید از نام و یاد شهدا بهره ببریم.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان دو دوره قبلی کنگره ملی شهدای دانشجو افزود: این کنگره ظرفیت همراهی و همگرایی همه دستگاه های دانشگاهی ر ا دارد.
رئیس شورای سیاستگذاری سومین کنگره ملی شهدای دانشجو با مهم برشمردن بخش مناسکی و آئینی در کنگره، بر تبیین اندیشه های شهدا تاکید کرد و تمرکز بیشتر بر تولید محتوای فاخر و متناسب با شان و منزلت شهدای دانشجو را خواستار شد.
دکتر غفاری در پایان با اشاره به شرایط خاص کشور در مواجهه با بیماری فراگیر افزود: هیچکدام از برنامه های فرهنگی تعطیل نشده بلکه نحوه اجرا در برخی موارد تغییر کرده است.

 

 
 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز